På med ansiktet

 
God morgon måndag
Jag och lilla älsklingen har precis ätit frukost tillsammans och oj vad mysigt att hon är hemma igen! Hon har legat och myst nära mej hela natten ;)
Filippa sover fortfarande och A ska vi strax väcka med en kopp kaffe.
Idag måste vi till polisen och fixa nya pass. Bara några veckor kvar innan vi ska sätta oss på flyget... Går knappt att tala med A om detta då han är fruktansvärt flygrädd!
 
Nikki har börjat fråga mycket om när hon ska tillbaka till dagis igen och det är först nästa vecka. Men jag tänkte ringa dem idag och höra om hon kan få komma nån timma denna veckan så hon får smyga igång.... har ju vart ledig sedan början av juni!
 
Nu mot duschen och sedan på med fejset!!
 
//PIllan
 
 


Finingar:)
Fixade också nytt pass i sommar, så skönt när man har det gjort:) Och skönt med uppdaterad passbild haha
Kram

Flygrädsla är hemskt! Jag är likadan och om 4,5 vecka flyger vi till Turkiet och dessutom utan barnen! Hujedamig vad jag får träna på mycket hos mig själv! ;). Men nog är det värt den där hemska flygresan när man väl är på plats:). Några stänkare och prata med flygvärdinnorna om att jag är så rädd så brukar det ändå gå väldigt bra.

Två snyggingar...Är själv väldigt flygrädd o brukar bota det med ett glas vin eller två.....flyger snart till London, får se hur det kommer att gå. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se