Bland hantlar och degbunkar

 
 
Igår var en bra dag med mycket som hanns med under dygnets vakna timmar, I Like!
 
Först dejtade vi upp med Johanna i gymmet och det blev ett riktigt bra pass för armar och axlar!
Alltid roligt att träna med någon likasinnad och barnen hade också en rolig stund med spring och hopp plus lite bygga koja ;)
Iväg till min mamma och en rond med degbunkarna som resulterade i fyra olika sorters bakverk! Nikki var med hela tiden och var väldigt hjälpsam och duktig. Hon gillar verkligen att hjälpa till i köket och står varje dag bredvid mej på en stol då jag lagar middag. Hacka grönsaker och röra i bukar är en favorit!
 
Efter detta åkte jag för att hjälpa Filippas pappa med lite fix i hans nya lägenhet. Karlar behöver ofta en hjälpande hand när det gäller gardiner, blommor och annat piff ;)
 
Kvällen ägnades sedan åt mera bakning.... För jag var bjuden på ett "bak-party", jo det är det senaste inom sådana homepartyn!
Massor med tillbehör för hemmabagaren och vi fick även prova på att tillverka små blommor av sockerpasta och att spritsa med olika tyllar. Inte det lättaste men skoj!
 
Nu tar vi torsdag //PIllan
 


Vilken kul idé med bakparty! Ser jättesmaskigt ut :-) Och träningsdejter är ju grymt!!

KRAM

Låter som en toppen dag.
Vad spännande med Bak-Party! Å ett sånt skulle jag vilja ha hemma. Mina barn vill också vara med när man är i köket. Mysigt tycker jag =)
Kram G

Mysigt med bak och pyssel. . . :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se