Dagen före

Lite julfint även i min lilla "walk-in"
 
Morning ja jag säger inte good framför för jag är fortfarande hängig.....
Har precis väckt upp Filippa som tog sovmorgon men vi ska försöka ta oss iväg till hennes gudmor med klappar. Sedan är det dags för Filippa att träna lite igen!
Har verkligen noll energi eller ork och bara att fixa frukost till Nikki är en pärs :/
Ska bara försöka ta det lugnt och hoppas att jag är piggare i morgon! Men det är svårt att vara stilla då man har flera "måsten" som ligger och gror i huvudet...
 
Ha det bra //PIllan
 
 


Krya på dig nu, illa kvickt! På jul borde INGEN få vara sjuk...

Kram på dig vännen, och GOD JUL!

Tycker så synd om dig! Hoppas verkligen att det vänder snart...

Kram
Helen
www.vitaestilo.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se