Dagen som aldrig ljusnade....

Två fina små julplanteringar i mitt köksfönster (krukorna hittar ni som bor i närområdet hos Annika)
 
'
Gillar grönt och vitt på jul, med inslag av silver...
 
Den här bilden tog jag i söndags då det som ni ser fortfarande fanns snö utanför....
 
Den 19 december och jag tror jag ska stanna klockan ett tag...
Jag är nämligen helt solokvist då A och Nikki åkt till Dalarna i några dagar och Fillan är med kompisar!
 
Vet ni jag ska bara relalalaxa, ta ett fotbad, fixa naglarna, noppa brynen och andra välgörande nödvändigheter för en halvtrött mamma ;)
Dock har jag slängt ihop färs med mycket lök, vitlök och grädde som senare ska rullas till köttbullar, men det blir senare....
 
Idag har det heller inte blivit ljust, på hela dagen! Så grått och mulet och trist...
Därför tänder jag många ljus, slår på julmusik på behaglig ljudnivå och går in i en mysbubbla nu!
 
Ta det lugnt //PIllan
 
 
 


Låter som en fantastisk skön kväll, kan säga att jag längtar efter julledigheten o bara få vara. Kramisar Tina

En perfekt kväll enligt mig :) Fint i fönstrena med och jag blev sugen på att plantera några julkrukor jag med. Kram!

Lät hur skönt som helst,tror jag skickar i väg min karl o de små några dar haha vore nåt.ha en härlig kväll då;)kram

vilka tjusiga fönster med massot av fint pynt=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se