En bra morgon!

En vacker soluppgång får åtminstone mej på riktigt bra humör, rosa himmel ahhhh!!
 
En snabb lunch bestående av kesoplättar med skinka och ost, recept hittar ni i arkivet!
 
Smoothie som matchar granen....mango, bladspenat och mandelmjölk, kittlar döds-skönt i kistan!
 
Att vakna innan klockan ringer bådar för en pigg dag!
Efter frukost dejtade vi upp med Johanna och Sigge i gymmet.
Ett redigt rygg och bålpass körde vi idag, riktigt tungt och skönt! Idag var det min tur att hänga på i Johannas "program" sist hade ju jag satt ihop arm och axel-pass. Spännande då man inte vet vad som komma skall, antal repetioner osv!
Nu känns kroppen sådär lagom utpumpad men med endorfiner som hänger sig kvar :)
 
Så med dagens lunch (som syns på bilderna) i magen styr jag kosan mot jobb med bla utbildning på schemat...
 
//PIllan
 
 
 


Som jag längtar att få träna ordentligt igen. Träning är en stor del i mitt liv, men senaste tiden har det varit sjukgymnastik och oförklarlig viktuppgång. Himla trist.

Ha en fin onsdag :-)

Vilka fina bilder och bra start på dagen du haft! Bästa att få träna ett hårt pass ju. Jag är gravid så har tagit en liten paus från det där..:)

Kram fredrika

kesoplättar är ju aldrig fel. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se