Fredag den 13:de......!

Mina fina tjejer i går när Nikkis dagis firade lucia!
 
Som ni ser av bilden så gick firandet utan problem.... det började några timmar senare!!
Lagom till Ernst skulle infinna sig i rutan så pang var strömmen borta! Jag och Filippa tände ljus och försökte göra det bästa av situationen men Filippa höll på att gå upp i limningen avtristess ;) Så hon somnade...
 
A kom hem vid 21-tiden och Hjälp då blåste det!! Har aldrig varit med om liknande och lär knappast få uppleva det igen då sådana stormar är ytterst ovanligt i vår del av landet, två ggr på 100 år typ....
 
Nu till morgonen hade jag planderat en mysig lucia-fika framför tv:n med Nikki eftersom vi är lediga dessutom med knappt en vecka kvar till jul har man (jag) en hel del att fixa på hemmaplan.... jomenvisstserru När kommer strömmen tillbaka då :/
 
Är för tillfället i mina föräldrars hus för här finns ström. Vi bor ju lite på landet och där är det helt kaputt, kul kul, NOT!
Var uppe tidigt i morse och tände upp kakelugnar och vedspis så lite värme har vi i alla fall!
 
Nä nu åker vi och köpet nån "kall mat" att äta till lunch..... Fredag den 13:de, sa jag det ?!
 
//PIllan
 


De är verligen så fina dina tjejer! Hoppas ni fortsätter njuta av kvällen. Helt underbart med fredag ;) kram från mig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se