Glöggfest

 
Välkommen in på glöggfest!
 
Den maffiga granen var såklart på plats
 
Mingel, vänner och gott att äta!
 
Igår var jag på Annika och Mickes årliga glöggfest.
Temat var black, red & White i år. Alla var så uppklädda och fina, damerna gnistrade ikapp och männen svettades i sina västar och kavajer ;)
Mycket gott plock som var både i sött och salt, glögg från diverse leverantörer och bubbliga drycker serverades. Själv var jag bilburen och fick en hallon/lakrits-glögg och sedan sippade jag Apotekarens julmust :)
 
Nu måste jag lägga på ett kol för jag väntar kaffe-gäster!
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 
 
 


Vilket vackert hem! Det ser riktigt mysigt ut!

Vilket fantastiskt vackert hus de verkar bo i.

Så mysigt med glöggfest! Vi brukar med ha det men i år blev det inte nåt pga två kalas för Viggo och en begravning. Hoppas ni har en fortsatt fin helg! kram

Mysigt! Jag har inte varit på en enda glöggfest än - skandal! Men kanske kan man få till en innan jul... Eller så är det ju gott om mellandagar :-)

Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se