När alla ljusen brinner...

Idag har vi tänt alla fyra adventsljusen och då passar jag på att tända några fler....
 
Denna underbara snygging fick följa med hem igår. I löööv it!
 
Hej på er den fjärde advent!
Tyvärr tyvärr så är jag ändå lite sämre i förkylningen idag..... Blir galen snart :/
Dricker hett vatten med ingefära, citron och honung, typ det enda jag får i mej idag.
Tog två Alvedon och begav mej mot ICA med låånga listan, big mistake.... Trodde jag skulle tuppa av ett par gånger minst men nu är jag hemma och kylen fullproppad!
 
Städa orkar jag inte utan inväntar A som är på väg hemåt! Han får hjälpa mej med dammsugning och våttorkning för maten kan jag inte (vågar inte) lämna över åt honom...!!
Då blir det nog sanbbmakaroner och Bullens korv här i jul ;)
 
Hoppas ni alla är pigga och krya och njuter så här dan före dan!!
 
Stor Kram //PIllan
 
 
 


Fint :)

Men stackars dig, du får inte bli sjuk nu. Hoppas lite vila hjälper o förkylningen ger med sig. Superläcker ljusstake, gillas. Krya på dig kramisar Tina

Trist att läsa att du inte är riktigt kry. Hoppas du snart piggnar till och får en härlig jul. Kram Anette

Krya på dig pillan så du kan njuta av allt gott på julafton!! Kram

Krya på dig!
GOD JUL:)
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se