Nobeltisdag...utan långklänning

Nikki stökar runt i flygande fläng i morse ;)
 
Taadaa lite pynt på krokarna
 
Ja men idag är det ju Nobeldagen men det blir ingen långklänning för min del...
Spenderar eftermiddag och kväll på arbetet. Men hoppas få en skymt på tv:n! Trist dock att varken Victoria eller Madeleine är med, de är ju annars den stora behållningen enligt moi!!
Precis två veckor till julafton också, hur ligger ni till?
Jag har en handfull julklappar kvar men ska nog reda upp det redan de närmaste dagarna!
Nätshopping is da sh*t ;)
 
Ha en fin tisdag //PIllan
 
 
 
 


Jag håller med dig om att Viktoria och Madeleine är de som är roligast att titta på. Jag vill se deras klänningar och frisyrer.

Vilken lycka kan jag förstå ;-)

Att ha honom i sin närhet är ganska kul kan jag säga ;-)

Ha en fin Nobeldag!

Ingen långklänning här heller, men man kan ju alltid drömma :-)

Åh, nätshopping är grymt! Vilka är dina bästa sidor?

KRAM

Vadå? Går du inte på Nobelmiddagen varje år? ;) Killarna hade Nobellunch på dagis och Kungen och Drottningen var där. Själv åt jag min middag utan långklänning vid skrivbordet på jobbet. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se