Önskar er ett gott slut!

 
Tittar in redan ikväll och önskar att ni alla får ett Gott Slut på detta året och ett fantastsikt 2014!
 
Vi startar upp vårt firande redan vid 12-tiden i morgon, det ska bli jättemysigt.
Kylen är fullproppad med godsaker och förätten är redan klar för den fixade jag i eftermiddags.
Flera flaskor champagne ligger på "is" för i morgon ska det bubblas minsann ;)
 
Stor Kram till er som tittar in hos mej och hoppas vi ses nästa år!
//PIllan
 


Hej!Har följt din blogg sedan i somras då jag fann den av en slump. Minns att jag googlade något och då kom din blogg upp i listan. Gillar mixen som passar min stil och smak. Det känns äkta! Önskar dig och din familj ett gott nytt år, kommer att fortsätta följa dig!!! Kram Ann-Sofie

Svar: Va roligt Ann- Sofie, tack för snälla ord! Gott nytt pr till dej med, Kram P
Pernilla/Pillan

Lät som ni slog till med en stor fest. Vi började inte först kl 18. Men kul hade vi det i alla fall. Stor kram och lite sent men Gott Nytt! kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se