Tar en prommenad!

Finfina skor som jag spanat in men inte kommit till skott att köpa, låg istället i en klapp :)
 
Idag måste jag ut och få luft!! ...och röra lite på den här stela kroppen som antagligast är i nåt chocktillstånd över att den aldrig får svinga några hantlar eller göra några chins längre.....
Jag hostar och snorar fortfarande!
Idag blir det broddar på fötterna och ut!
 
Nåt helt annan, vad äter ni till middag idag?
Igår blev det tacos som så många år förr på annandagen ;)
Men idag är det ju fredag igen (blir dagvill) och då vill jag gärna laga nåt lite extra men samtidigt helst nyttigt, för nu har jag fått lite nog även på jul-smasket!
 
Funderar på någon fiskrätt, även om jag mest ätit sill och lax i flera dagar så skulle det smaka med någon härlig fiskgryta , mmmm!
 
//PIllan
 
 


å my va gott med fiskgryta 😋

Hej! Är nyfiken på skorna, tror jag har spanat in samma på nätet, hur är de i storleken, smala/normala ?

Svar: De är från Din sko! Jag har stl 37 och de är normal i stl något smala i foten vilket passar mina tunna fötter!
Pernilla/Pillan

haha ikväll åt vi en supergod fiskgryta så himla gott måste jag säga;)skorna var supersnygga vart kommer de i från?hoppas du blir bättre i förkylningen snart,är segt här med men bara huvudvärk som kommer o går,väntar lite med träning tills jag känns hundra;)kram

Svar: Japp fiskgryta här oxå, mums! Din sko;)
Pernilla/Pillan

men så snygga skor!

men så snygga skor!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se