40 minuter

 
 
Idag kommer ett tips från mej !
Annika Sjöös tränings-dvd Mage, Rumpa, Lår som endast tar 40 minuter att genomföra. Perfekt dagar då man kanske inte hinner till gymmet.
För mej är detta en sådan dag/kväll. A är bortrest och jag har ingen barnvakt så när Nikki somnat så slår jag igång denna och kör ett riktigt svettigt pass framför tv:n!!
Inga ursäkter för att slippa undan :)
 
 
Ett till litet tips är detta snygga och billiga träningslinne som jag hittade på Gina Tricot. Även ett par snygga och bekväma tajts fick jag med mig!
 
Snart tror jag taket lyfter på huset.... Jisses så det blåser, rena aprilvädret!
Mina stora krukor vid dörren med granris låg i en enda röra vid hemkomst och pulka, spadar och en spark plus soptunnan var omkullblåsta....
Gillar inte blåst!
 
Nu ska jag göra basilikabiffar innan Filippa kommer från skolan.
 
//PIllan


Tack för båda tipsen, ska jag genast kika på för här behöver soffpotatisen börja röra på sig. Kramisar Tina

Har funderat på en träningsDvD ett tag.....tack för tips...skulle verkligen behöva det. Kram Anette

Tack för tipset! Annica Sjöö är ju en skön böna :-) Har du varit på något event med henne? Jag har varit på bl.a. ett salsapass - galet kul!

KRAM

Supersnyggt linne!!

Kram

Inspiration för träning!! :)
tack och bock, nu vill man ner till gymmet och köra ett pass, men har sån träningsvärk sen igår :)

Ginas träningskläder har jag aldrig provat. Har iofs inte handlat på Gina på ett par år nu, har inte blivit så när jag åkt hem. Men ska kika in under nästa hemresa nu. Tack för tipset:) Och bra kämpat!

Halloj.
Jag har också den där träningsdvd och deras andra som heter Mage rumpa lår.
Skitsmidigt att kunna dra ett pass direkt när barnen lagt sig.

Må så gott och skaffa Instagram :)
Heter AnsoAnna där

Haha jag menar att jag har deras andra dvd "Functional traingnig" :)

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se