Fettisdagen

 
 
Konsten att äta en semla.....
 
 
Det blir ju gärna lite kladdigt och hur gör man egentligen med locket??! Nikki slickade mest av grädden sen var det liksom slut på det roliga ;)
Själv äter jag helst min semla med hetvägg (varm mjölk...) och en sådan blir det ikväll
 
Startade upp veckan i går med ett träningspass i gymmet. Lika bra att bana in kroppen och knoppen på rätt väg igen efter en helg med frossande och lite för sena nätter!
Sedan var det kvällsjobb så bloggandet föll bort under gårdagen helt enkelt!
 
Hur har ni det annars i mitten av februari...?
Jag har börjat få lite sug att fixa på hemmafronten så Nikkis rum står härnäst på tur. Vi har köpt en ny säng och nya bäddset. Lite mer lampor och förvaring så detta ska jag fixa med så snart jag hinner tänkte jag.
Kul med lite projekt igen :)
 
//PIllan
 


Smaskigt det ser ut:)

Smarr :-) Här blev det både och idag!! Tur att man har skakat av sig en del av det på gymmet :-)

KRAM

Det är inte lätt, men det ser ut som ni fixar det bra. Kram Anette

Underbara bilder!! :)

Jag står dock över semlan då jag varken gillar mandelmassa eller grädde, men grabbarna älskar den!

Hoppas du har en skön kväll! Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se