Go West

 
Idag ska jag göra nåt som jag verkligen sett fram emot och planerat sedan länge tillbaka!
Jag och tre av mina äldsta vänner som alltid hängde ihop förr i våra "glansdagar" ska mötas upp. Vi träffas i Östersund för först lite shopping sedan går vi ut och äter, drar vidare för lite drinkar och sedan sover vi kvar hos Malin som bor där uppe nu!
 
Åh det ska bli toppenkul att umgås vi fyra igen och skratta och skvallra och prata gamla minnen :) Åren det begav sig fanns det inte en festivalhelg, eller klubbkväll eller pubrunda eller dans i nån loge långt ute i skogen som vi missade !!
Vi var överallt och blev tydligen aldrig trötta....?! Eftersom vi höll på sådär onsdag, fredag lördag vecka ut och vecka in!!
Herregud nu är man typ nöjd efter en kväll som slutat strax innan midnatt :)
 
Ha en fin fredag //PIllan


Låter underbart, have fun!

Åh vad härligt det låter! Och så kul att ni ännu ses - finns knappt ngt roligare än att ha massa galna och härliga med tjejkompisar man kan skratta tillsammans med!

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se