K Ä R L E K

 
 
Önskar er alla en riktigt fin Alla Hjärtans Dag idag!!
 
 
Hittar ni på nåt särskilt idag? Lagar en smarrig middag eller uppvaktar med paket, blommor och Choklad ?
Själv ska jag svettas riktigt rejält i gymmet för att sedan tillbringa kvällen på jobbet....
Så inte direkt romantiskt!
Men igår köpte jag hem lite smått och gott i blomsterväg till mej själv i stället. Söta minirosor, rosa tulpaner, videkissar och lite annat grönt och skönt ;)
 
Gissar att jag måste handla det själv för att det ska bli gjort..... Skulle bli väldigt förvånad om jag blev uppvaktad av A!!! Inte direkt hans starkaste sida....
 
 
 
Ha en fin dag
 
Uppdatering! Jag blev uppvaktad av ♥
 
//Kram PIllan


Önskar dig en trevlig kväll oavsett om du blir uppvaktad eller inte. Kram Anette

Härligt med lite nya blomster som piggar upp! Och härligt att du blev lite uppvaktad trots allt! :)

Kramar

Glad alla hjärtans dag, i efterskott:) Kramar!

vilken fin kruka! undrar vart den är ifrån? :)

Svar: Hej Tina!
Jag har köpt den i lokal blomsteraffär men tror att den kanske är från Milögården.

PIllan
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se