Kickstart My Week !

 
 
Efter en helg med lite väl många djupdykningar i chips och godisskålarna så satsar vi på protein och vitamin istället!!
 
 
Äggröra, kräftstjärtar, finncrisp med brie och ett glas Proviva Hallon/Granatäpple min favvis ;)
 
Yes den här måndagen startas på bästa tänkbara sätt. En timmas effektiv träning i gymmet.
Jag kör super-set för att få ut så mycket som möjligt av tiden. Alltså ingen direkt vila mellan övningarna utan jag varvar två olika muskler/övningar x 3 och sedan byter jag till ett "nytt par".
Skönt som sjutton när även hjärtat får jobba lite extra :)
 
Väl hemma kommer såklart belöningen i form av skön dusch och tallriken ovan! Nu klarar man en kväll på jobbet som innebär sitta och titta på dataskärmar.....
 
//PIllan


Det där såg galet gott ut;) har problem med att äta bröd till frukost då min mage blir kass;) perfekta morgonstarten,kram

Det ser både nyttigt och super gott ut. Kram anette

Mm det där dåg verkligen fräscht och supergott ut! Älskar finncrisp, så kul att variera pålägg på. Kram!

Vilken superstart på veckan :-) Frullen ser ju såå god ut!!

KRAM

Det där såg ju inte lite fräscht och gott ut!:) Mums!

Svar: Haha undrar jag med:) Men skolan är otroligt bra, lika så lärarna. Det går snabbt fram, men allt är väldigt pedagogiskt. Följer man bara läroplanen och det man lär sig så lär man sig det, på ett enkelt sätt, ja eller enkelt och enkelt, allt är relativt:) Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se