Nu kan jag smyga....

 
 
I vår kan jag smyga runt som lilla Hiiawata ;)
 
 
Finfina mjuka skor som passar till både brunbrända ben, jeans eller chinos! Hittade dessa till bra pris på Ellos.
Men än är det på tok för slaskigt på våra vägar, dessa kräver torrt underlag....
 
Jag och Nikki har ätit en tidig middag då hon började tjata redan när vi kom hem från dagis...
Köttbullar och mos till lillan och Ceasar-sallad till moi!
 
Kvällen ska tillbringas i slalombacken då Filippa har träning. Jag och mini ska dock ägna oss åt pulkaåkning ;)
Synd att solen hunnit gå ned innan dess för det är ju helt ljuvligt ute. Lyckostar alla som har sportlov just nu!
 
Ha d  //PIllan


Du kan framförallt smyga runt väldans så snyggt....kram Anette

Men så läckra de var! Ja nu får snön smälta bort så du kan smyga ut... :)

Hoppas ni hade det mysigt i slalombacken! Kram

Åh, så snygga :-)

Oh, snygga!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se