Sent Hej

 
Småbarnsföräldrar, känner ni igen er ?! :)
Så söta sussandes i soffan nu.....
 
Oj klockan blev visst lite mycket innan jag kom till ro vid datorn ikväll!
Dagen har bjudit på Medarbetardag med jobbet som var riktigt givande! Bra diskussioner och alla som ville fick komma till tals.
God lunch och lite fikastunder...
 
Sedan innebär som vanligt tisdag aerobics-klass. Och som vi körde ikväll,,,, WOW!
Passade även på att stanna kvar på en Pilates-klass med Sara som var riktigt najs. Huvva vad det känns i rumpa/lår men det är ju så skööönt ;)
Är verkligen inne i ett finfint flow med min träning just nu. Kroppen känns mottaglig och samarbetsvillig så jag håller tummar och tår för att slippa influensor och magsjukor som härjar....!
 
Nu ska jag mumsa i kyckling med cashewnötter från Thai :en , yummie (blev även seeen middag idag...)
 
//PIllan


Ser riktigt skönt ut där i soffan....Kram Anette

Vad härligt att vara inne i ett riktigt träningsflow!

Och ja, jag känner definitivt igen mig i den där bilden :)

Vad jobbar du med förresten?

Kram

Underbar bild!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se