Tidig vår...

 
Mer sötnosar, pärlhyacinter nu i vit tappning
 
 
Jag som är en aning (hmmmm besatt...) av vädret såg att till veckan väntades det typ plus 5 grader! Kan det vara möjligt, i februari??!
Jag håller tummarna och hoppas att de har rätt i sina spådomar för YES vår vill jag ha :)
 
Idag jobbar jag förmiddag och sedan gör jag helg! Härligt som tusan. Direkt efter dagishämtning åker vi till vänner för lite lektajm och mamma surr.
A väntas också hem i eftermiddag så jag ska klura på nån god middag.
 
I morgon har vi bjudit in vännerna Katarina och Ellie på lunch. Då K kör lite LCHF-stuk just nu så ska jag såklart laga nåt som passar. Om det blir gott kommer recept inom kort!
 
Trevlig torsdag  //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se