Tjejer i korall

 
Måste visa presenterna som tjejerna fick av mormor i alla hjärtans presenter!
 
 
Härligt korallfärgad skjorta från Fillans favorit Hollister!
Den butiken är ju bara så mysig, har ni varit där? Very American ;)
 
 
Supergulligt set från en annan favorit nämligen Zara. Har ni sett de fina stjärnknapparna, mormor kan hon!
 
Hemma efter en förmiddag på jobbet.
Trist att sitta inomhus och se den härliga solen stråla utanför fönstret....
Men igår var jag i slalombacken och njöt hela dagen. Tyvärr lite väl hård satsning från Filippa som körde ur i första åket.. Men hon var inte ensam kan jag säga, de flög ut till höger och vänster!
Men de får ändå köra andra åket (utan placering) och då fick hon andra bästa tid iaf!
 
Nu vill Nikki låna datorn ;)
 
//PIllan


Underbar färg!! Och hon är ju sååå söt :-)

Stor kram!

Suuuperfin skjorta!! Fin vårig färg!! Och såååå fin tjej:))))) Härligt med en dag i slalombacken!!

Kraaaam aka

Korall är aldrig fel! Så fint! Har ni haft en bra helg? Önskar er en fin start på veckan. kramar från mig

Härlig färg ja :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se