Byxor

 
 
 
 
Det blev några nya byxor till mej själv.
Här är två stycken, de svarta vaxade är från HM med snygg guld dragkedja i benslut.
De i beige kommer från Zara som hade galet bra priser! Härliga strechiga med revärer på sidan. Scarfen köptes på Lindex
 
Idag är vi alla uppe tidigt för idag börjar skolorna här! Filippa klev upp utan protester, men hon är ganska van eftersom hon har varit på träningsläger och tävlingar under helgerna!
Jag och Nikki åker iväg om ett par timmar för dagis och jobb.
Blir ett träningspass i gymmet också för min del. Har bestämt träff med en vän så vi kan pusha varandra!
 
Ha en fin dag //PIllan


Jättefina byxor,gillar de beiga från Zara:)
Ha det fint:)kram

Är också sugen på vaxade byxor. Snyggt. Kram Anette

Riktigt snygga byxor!!! Gillar detaljer, det gör mycket! Att de dessutom är lite töjbara gör ju att de är sköna också - perfekt!! Beige är perfekt nu till våren, fräscht! Heja dig som tagit itu med träningen!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se