En trevlig afton

 
 
  
 
 
 
Ordningen återställd när vi alla är hemma i huset igen!
Vi hade en jättemysig nyårsafton med god mat och härligt umgänge :) Fyrverkerier som pangade hela kvällen till Nikkis stora lycka , yatzy, grevinnan med sin betjänt, bubbel i glasen och charader på småtimmarna!
 
Nu ser vi fram emot 2013!
 
Vi åkte hem i går förmiddag eftersom jag skulle jobba och ja jobba fick jag allt göra.... Övertid till in på nattimmarna minsann...
Så i morse sov både jag och Nikki till 09.15, det är väldigt ovanligt kan jag lova!!
 
Idag har vi datorn under uppsikt hela tiden då Filippa kör årets första tävling!! Hejja gumman!!
 
 
//PIllan


Jag ser också fram emot ett 2013. Spännande. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se