Gapa stort!

 
 
Nikki älskar att sitta med hörlurarna och kolla på klipp på Youtube... Jobbigt för mamman bara som måste springa dit och byta klipp hela tiden, hi hi !
HM katalogen i förgrunden och ur den gjordes en beställning då vi varit så "duktiga" och rensat garderoberna ;) 
Mest till lillan som växer så det knakar!
 
 
Idag ska den här lilla damen vara med om nåt ganska spännande....
 
Morning fredag!
 
Ska strax hoppa in i bilen för att hämta upp Nikki, vi ska nämligen besöka tandläkaren för första gången :)
Hoppas det går bra och att hon inte härmar idolen Lotta som vägrar att öppna munnen....
Som den opedagogiska mamman jag är har jag såklart redan lovat mutor...!! Ja nu är hon ju fortfarande ganska "lättlurad" om man får uttrycka sig så... därför kan hon lika gärna ha glömt de där mutorna, men om hon sköter sig ska hon ändå få någon liten belöning!
Minns att när jag var liten så fick man minsann välja nån liten plastleksak hos tandläkaren efter avslutat undersökning... så det sitter liksom i mej ;)
 
Idag har jag bokat upp tränings-dejt igen med min vän, det är så kul att träna i par! Efter det är det dags att ladda om för en hel lång helg på jobbet..
 
Fin fredag där ute //PIllan


Det gäller att hitta lååånga klipp på tuben, lillen gillar att titta super mario dom klippen är 15-20 minuter långa :-) Go träningslycka!!

Mutor är nog det mest användbara som förälder... :). Säg någon som inte gjort det någon gång! Hoppas det går bra i alla fall och att ni får en mysig fredag!

Kram

Ha ha så söt! Viggo höll på sådär med ettag nu har han fått sluta och använder iPaden då fixar han det själv. Lät ju kul med parträning, här fick veckans träning bli flyttning, skotta snö och jaga ungar kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se