Go kväll

 
 
 
 
Brrr .... Här brinner det ljus överallt i kväll! Kylan verkar ha kommit tillbaka för att stanna och jag känner mej stel och frusen som en snögubbe :/
Måndagens positiva är att det märkbart blivit ljusare ! Mörkret kommer lite senare för varje dag och det gör mej happy!
 
Veckan har sparkats igång med jobb, dagis och skola plus att A är på resande fot igen....
Träningen blir då lidande eftersom jag inte vill ha barnvakt varje dag. Men i morgon kväll då jag instruerar själv får Nikki såklart vara med mormor. Morfar får ställa upp och skjutsa Filippa som inte bara tränar för egen del utan också agerar tränare till de yngre i slalombacken!
 
Ikväll tittar jag på premiären av Svenska Top model ;)
 
//Kram PIllan


Vilken jättefin bild!! Och vad duktig du är som tränar, heja dig!! Jag håller så smått på att komma igång också:))

Kraaaaaaaam aka

JA visst är det UNDERBART att det blir lite ljusare för varje vecka som går!

Hoppas du har en bra start på veckan! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se