Humör kick!

 
 
Ett litet axplock ur Nikkis vår och sommargarderob!
Åhh vad jag blir glad av dessa härliga färger. Jag längtar efter fika på altanen och bara fötter i gräset :)
Alla kläderna är från HM
 
Tjingeling Fredag
 
Visst är det veckans bästa dag?!
Som sagt för mej blir det lite kökstjänst som inkluderar bakning i eftermiddag, Kladdkaka med dajmgrädde och jordnötchokladkakor ska bla fixas ;)
Annars ska vi bara softa och förhoppningsvis leva lite ute-liv i helgen!!
 
//Kram PIllan


Så lustigt, jag satt precis och kollade på H&M med lillan i knät och tänkte precis samma, att man blir så glad av dessa färger :-)

Superhärliga vårfärger,man blir så glad av dessa färger,speciellt nu i denna kyla.kram

Superhärliga vårfärger,man blir så glad av dessa färger,speciellt nu i denna kyla.kram

Åh vad fint! Alla dessa färger piggar verkligen upp när våren känns lite för långt borta!

Hoppas ni har en mysig kväll! Kramar

Jordnötschokladkakaor....det lät ju hur gott som helst. Kram Anette

Vilka underbara färger! Blir nästan shoppingsugen:D

Trevlig helg på dig!
Kram

Åh, underbara kläder! Nu längtar jag ännu mer till våren och sommaren! :-)

Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se