Kom o värm mej

 
 
Just nu kan jag bara inte få nog av Chai te med honung och mjölk
Min röda Melissa vattenkokare får jobba för högtryck och speciellt ikväll!!
 
Blir galen på denna bitande kyla!
Just nu kryper termometern bara neråt neråt... - 23 och innan jag har dykt i sängen gissar jag på ett par tre grader till.... huuuu
Tjejerna sover hos mormor och morfar och A är på resande fot så jag värmer mej som sagt med te och så har jag ju Sessan som allra helst ligger tätt tätt intill mej då vi är själva ♥
 
Förmiddagen tog jag Nikki til hjälp ( eller ja det blev ju lite dubbeljobb efter hennes insats...) att rensa både hennes och min garderob. Ni som läst här inne ett tag vet att jag Älskar utrensningar :)
Inget undantag idag, två proppfulla blå Ikea-kassar lyckades vi fylla och dessa ska nu bara transporteras till välgörenhet. Plus en liten släkting som får återanvända Nikkis knappt synbart använda plagg!
Vet att jag borde sälja mer på Tradera men..... pju...
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se