Njuter ledighet

 
 
 
Tidig söndagmorgon och jag ser solen rulla upp bakom skogen. Tremometern envisas med minus 20 grader men när solen skiner från en blå himmel kan man ändå stå ut!
Igår hade vi en riktig städdag. Hela huset blev dammtorkat, och våttorkat, alla papperssamlingar och tomflaskor blev bortkörda så under eftermiddagen kunde jag bara sitta i soffan och njuta :)
 
På kvällen lagade vi en god middag och bara slappade.... Stjärnorna på slottet med Philip Zandén var riktigt bra och då tack vare att han  är en av mina svenska favvoskådisar! Någon som minns "kråsnålen" i slutet av 80-talet?!
 
Nu ska jag ta och knappa mig in på en flygbolagssajt och boka ett par flygstolar till mej och darlingen!! :)
 
//PIllan


Oj vad kallt, brr:)
Lät som en bra kväll!

kram

Ska bli spännande och få reda på vart det är av. Ha en skön söndag. Kram Anette

En såndär städdag är precis vad vi haft här denna morgon. Är inte riktigt klar men nu ska vi iväg på piratkalas så jag får fortsätta senare, ser fram emot den där sköna känslan när allt är klart! :-)

Åh den där känslan efter att man har städat och röjt hemma är oslagbar! För att inte tala om att boka ett par flygstolar! :)

Kram på dig

De ser riktigt gott ut :)
Så kallt ni har de :/





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se