Nya svettdroppar & endorfiner

 
Bland det bästa, en stund i gymmet!
 
 
Överarms-jobb ;)
 
 
Även bakdelen får känna på!!
 
Förra veckan var en toppen-vecka i träningsmått mätt!!
Måndag, tisdag onsdag, fredag och söndag fick jag spendera i träningslokal minsann :)
Ja igår söndag avrundade jag och Filippa veckan med ett pass tillsammans. Perfekt att ha med henne för då måste jag verkligen "vara på tårna" och peppa henne och helst göra lite mer än vad hon orkar :)
Mycket fokus på ben som annars inte tillhör mina favoriter. Men för Fillan är det ett måste, starka ben strak i backen!
Jag har ju aldrig direkt några mål med min träning (förutom för det allmänna välmåendet förstås) men nu har jag bestämt mej för att varje gång försöka ta mej utanför min bekvämlighets-zon!
Detta gäller främst då jag tränar ensam, för under instruktörsledda pass och även då jag själv är instruktör så ger jag oftast allt jag har just då....
Men själv i gymmet kan jag bli lite "lat & bekväm" det ska jag ändra på nu!!
 
Svettas vidare!
 
//PIllan


det är kanske det jag behöver, en drivande människa med go i med mig på gymet. För jag är jädra i det inte någon gym människa i mig själv bara. Starkt jobbat!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se