Onsdags Chill

 
 
 
Nikki softar lite mellan hopp & studs !
Hon var lite olik sig på detta foto, gör nåt med munnen ;)
 
Ikväll planerar jag bara att chilla i soffan, ingen träning idag.... Har en lite trött kropp som behöver återhämtning ikväll med mys och kanske nåt gott (det är ju lill-lörda)
 
Nån annan som verkar ta det alldeles för chill just nu är min computer....
Den har totalt gått in i seghets-träsket....
Från ena dagen till den andra bara så där! Bilder tar en evighet att ladda upp och Nikki kan helt glömma att kolla på Youtube-klipp!!!
Måste försöka ta den till en kunnig person som hjälper mej. Har kört antivirusprogram osv men inget hjälper!
Kanske dags att köpa ny....
 
//PIllan
 
 


Så söt! Hoppas ni får en mysig dag! Idag är verkligen en "innemysar" dag, nu kanske våren kommer :) Vi har massor strul med datorerna, trasiga sen problem med internet nu flytt på det så vi får se hur det blir med uppkopplingen. Ha en härlig dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se