Väntar på kvällen...

 
 
 
Lite tidsfördriv så här mitt på dagen. Nya Mama är alltid välkommen och speciellt då Nikki vilar :)
 
Tisdag och nu börjar tisdagarna likna det jag gillar nämligen Aerobics ikväll!! Ska bli härligt att köra med "mitt gäng" ännu en termin och jag hoppas de är taggade och redo för pulsen i taket!!
 
Annars händer det inget speciellt här, tvättmaskinen snurrar och strykjärnet är varmt. Matvarorna väntar på tillagning och blommorna ser ut att vilja ha ny jord.... Usch sicket projekt, kanske bättre att köpa nya ;)
 
//Kram PIllan


Den låg i min låda också, alltid kul. Kram Anette

Alltid lika kul när mama kommer med posten,total lycka;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se