Allt snurrar....

Fina tjejerna i väntan på ännu en snurrig runda i karusellen och Nikki smakar på sockervadd för första gången
 
En sväng in till Pettson & Findus och ungdomarna som knappt hade tid att äta.... en pizzabit på fem minuter sedan iväg igen!
 
Runt, runt, runt vet inte hur många gånger vi åkte te-kopparna.... lite sjösjuk på kvällen nästan!
 
Vi startade upp förmiddagen direkt klockan 10 då grindarna öppnade på Gröna Lund!
Nikki var eld och lågor och åkte allt som fanns på lilla området om och om igen! Även Lustiga huset fick ett besök av oss och Nikki är inte det minsta rädd för attraktionerna, utan skrek av skratt!! Jag tog en ensam tur i Twister (älskar berg och dalbanor) sedan var det bara åkande med Nikki för min del.
Filippa däremot slog nåt slags rekord tror jag.... hon var kvar på Grönan ända fram till stängning klockan 23, så 13 timmar höll hon ut...!!
 
//PIllan
 
 


Ja ibland har man ju sådana perioder från bloggvärlden:) Tack Pillan! Ni ser ut att ha det fint:) Kram!

Så roligt för de små att åka karuseller!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se