Avrundat ledigheten

 
 
 
 
Igår var min sista lediga dag på fem härliga veckor!
Jag avslutade med en liten bjudning för tre vänninor som inte hade möjlighet att närvara på min 40-års fest.
Vi hade en mysig kväll och åt en sallad med vitlöksfrästa räkor och bröd med ett jättegott "smör" till. Jättelätt att sno ihop och som sagt väldigt mumsigt :)
Mosa fetaost och blanda i smör, några droppar olivolja, några droppar citron och ett par nypor flingsalt!
 
Av tjejerna fick jag massor med perenner, buskar, chiliplanta, tomatplanta, theplanta och diverse blommor! Jag blev jätteglad och började gräva en ny rabatt efter jobbet idag.... Hmmm gick sådär eftersom våran tomt består av sten, sten och sten!! Morr.... Jag slet och slet så nu har jag vansinnigt ont i nacken :(
 
Nåja på´t imorn igen!
 
//PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se