Bara himlen ser på...

 
 
 
 
 
Några pics från lördag kväll..... Jag var hemma helt själv men hittade lite iskall chardonnay i kylen. Satt och filosoferade på altanen och tänkte att den här ljuvliga kvällen måste dokumenteras :) Det var så vackert så man nästan inte kan ta in allt ,då är det bra med kameran!
Min "tjocka pojke" får jobba hårt dagar/kvällar som denna , älskar att ligga där och titta på himlen:)
 
Hej hopp
När lågtrycket drog in igår kväll så tog stormen även med "nätet" !! Så inga mobiler eller datorer har fungerat... men nu verkar felet åtgärdat i alla fall.
Som sagt idag har vädret inte varit det bästa men vi tog en lunch "ute" och sedan blev Nikki så trött så hon knoppade in i soffan (hon har annars slutat sova middag).
Jag och A fixade ute på gården och så har vi köpt lite kantsten som jag ska ha runt några träd här ute.
Ja som ni märker så går dagarna mest i slow motion och bloggen blir därefter......
 
Må så gott  //PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se