En annan dag

 
 
 
 
Ja dessa bilder är från en annan dag nämligen i söndags då vi hade en fantastisk dag på stranden! Älskar sådana dagar, välfylld picknick-korg, glada barn (oftast...) och vänner och bekanta som alla är glada och liksom "kompisar". Vädret kan verkligen göra alla till vänner ;)
Idag har vi haft varmt men helt mulet... Såg att ni söderut forfarande fått njuta i solen, lyckostar!!
 
Jag har varit iväg på min golfkurs och precis som den avslutades så öppnades himlen, huuu vilket ruggväder... Har ljus tända och det blev en kopp the framför Allsången!
 
I morgon ska jag i alla fall iväg på trevligheter med ett gäng tjejer och självklart åker kameran med!!
 
//PIllan
 
 
 


Skönt med sol o värme även om jag jobbar. Slänger mig i solstolen så fort jag kommer hem o längtar till v31 då semestern börjar. Ha en toppendag med tjejerna, ska bli kul att få se bilder från er dag. Keamisar Tina

Hoppas du hade en mysig kväll! Ser som vanligt fram emot att se dina bilder :). Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se