Kalasbordet

 
 
 
 
 
Såklart gick det mesta i rosa eftersom Nikki (och mamman) gillar det jättemycket;) Men lite andra färger fick också bryta in...
Jag var lite lat i år och bakade själv hälften av sortena och sedan fick det bli klassiker som ballerina, singoalla och chokladfingrar! Men top notch var även i år maschmallows-klubborna så nästa år tror jag att jag ställer fram trettio av dessa och en kanna saft!! ;)
 
 
Klipp ett litet hack i mashmallowen och stick in ett sugrör, doppa i vit smält choklad och på med strössel, Volia barnens kalasfavorit!!
 
 
Måndag och jobb för min del.... eller jobb och jobb jag ska sätta mej på tåget och åka till Gävle över dagen. Så det ska väl inte bli alltför betungande ;)
En lunch med min bästa Linda har jag också tänkt att hinna med.
 
Nikkis farmor och farfar kommer idag så hon blir firad även denna dag och A ja han spelar golftävlingar hela denna veckan så har jag tur kanske vi kan säga god natt och god morgon åt varanda... ;)
Hoppas hoppas att vädret blir bättre även hos oss nu... jag vet jag tjatar men jag blir så avis när jag ser er alla som bor lite längre söderut som gassat i solen senaste dagarna då vi klätt oss i fleece och tänt värmeljus varje dag!
 
Ta hand om er //PIllan
 
 
 
 


Så fina bilder. Klubborna ser goda ut och dumlekakor älskar jag!

så fint, å härliga bilder :)

Vilka fina bilder. Ser ut som ett riktigt fint kalas!

Åh, förstår att hon måste ha varit överlycklig!! :-) Så himla fint du fixat!

KRAM

din blogg är ju jättefin! superfin bilder och dem där "klubborna" hade vi också på kalaset :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se