Lördag hela veckan!

 
Jag är redo för en dejt med mina vintjejjer i klänning från HM, armband Snö
 
 
Kall sparrissoppa med västerbottenflarn, en kall sallad med varmrökt lax bla. Underbart goda rätter bägge, somrigt och det bara smälte i min gom!!
 
 
Strawberry Margeritas svalkade gott denna varma sommarkväll!
 
 
 
Mumsigt, jag och Ulrika njuter ;)
 
 
Till efterrätt serverades creme brulé med en jordgubbs- och rabarberkompott, ljuvligt!!
 
Ja men det känns nästan som lördag hela veckan just nu när trevligheterna avlöser varandra!
Igår kväll var det vinklubb hemma hos Maria och oj vad hon skämde bort oss hela kvällen med diverse godsaker!! Och jag kör in i kaklet för idag har jag en prosecco på kylning och kycklingspett som väntar på grill och i morgon kommer ett gäng tjejer för att uppvakta mej i efterskott!
Måndag morgon börjar jag nämligen jobba igen .... men det känns som jag varit ledig väldigt lääänge faktiskt! Gruvar mej inte det minsta inför jobbet! A är ledig många veckor till så Nikki har sommarlov fortsatt framöver!
 
Ha det så bra//PIllan
 
 
 
 
 
 
 


Underbara bilder!! Och så brun och fin du är!! :-)

Kram!

Härligt!! Och visst är det underbart när trevligheterna bara avlöser varandra :-) Så har vi det i veckan som kommer!

KRAM

Mmmm så mycket gott, både att äta o dricka. Härligt sommarbrun är du o klänningen är otroligt fin på dig. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se