Lyfter på hatten...

 
 
Filippa och hennes kompis satt i badet och slurpade melondrink när jag kom hem från jobbet idag! Såg väldigt läskande och gott ut ;) Minns en liknande melondrink på min första utlandsresa med tjejkompisarna till Aiya Napa .... den var inte så god  (gissa varför) !!! :/
 
Ja men idag lyfter jag minsann extra högt på hatten och tackar för att sommaren återvänt efter en hel vecka med isvindar! Kroppen tinade upp i solstolen under eftermiddagen och nu har jag dessutom fått upp värmen ytterligare med hjälp av gymmet. Tip top att vara tillbaka på banan igen :)
Jobbar kortdag i morgon så jag kör en repris på dagen, hoppas jag...
 
Simma lugnt //PIllan
 


Vad det ser gott ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se