Med ny väska på axeln

 
Lindex märke Holly & Whyte har en hel del snyggt och senast knep jag denna väskan och en hatt! Väskan finns även i orange och var nästan snäppet snyggare men jag blev lite tråkig (feg) och valde klassiskt marinblå...
Gillar canvas materialet och att den är rymlig så den rymmer allt en mamma kan behöva ;)
 
Idag packar vi väskorna och drar söderut till Stockholm. Efter en hel vecka med sol och strand så blir det alltså storstaden ett par dagar. Tyvärr visar de regn på vädret.... trist men inget väder kan hindra mej från berg och dalbanan... kanske åska då!
Nikki är väldigt förväntansfull både över tågresan som inför karuseller och Junibacken såklart. Filippa ser såklart fram emot Grönan och vi ska även möta upp lite härliga vänner där nere så ungdomarna får åka så mycket de orkar!!
 
Ses i mitten av veckan igen och ni kan ju alltid kika in på Instgram för lite uppdateringar! hemmahospillan
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Vilken snygg väska!

Vilken snygging :-)

Ha det så härligt i huvudstaden!!

KRAM

Aaaa den kollade jag också in på Lindex i helgen,det blev dock inget köp för min del men den är riktigt snygg. Det här med väskor....jag har så svårt att bestämma mig.... Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se