Nektarin och halloumisallad

 
Vet inte hur många gånger jag gjort just detta i sommar, en stor favorit helt enkelt!
 
 
Ja idag delar jag med mej av ett riktigt somrigt recept
 
Ugnsbaka potatisklyftor med olivilja och flingsalt, ta ut och låt svalna
Stek halloumi
Blanda ihop bladspenat, ruccola eller annat favoritsallad med rädisor, tomater och nektariner plus potatisen och halloumin.
Det blir så himla gott med den salta osten och de söta nektarinerna!
Jag äter tillsammans med färdiga marinerade kycklingspett (finns i frysdisken på ICA) bara att slänga i ugnen i 25 minuter och till detta creme fraiche blandad med sweet chili sås, fantastiskt gott!!
Prova :)
 
//PIllan
 
 


Halloumi är en favorit o har använts flitigt i olika varianter av sallader i sommar. Ha en fin kväll vännen. Kramisar Tina

Mums vad gott! Tack för tipset :-)

Kram kram!

Åh..ser gott ut!
Tack för tips!
:)

Så gott o perfekt sommarmat,Bra tips kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se