Prinsessan idag

 
 
 
 
Så här fin var vår lilla Sessa idag på sitt 3-årskalas! Lockar i håret och söt sommarklänning från HM :)
Detta var innan alla kompisar anlände och buset satte igång med studsmattehoppning och bad ....
 
Oj oj vilken trött Nikki vi har här hemma nu! Somnade nyss framför Bolibompa med nya dockan i famnen, jobbigt med kalas (det känner man ju igen hmmm...)
I alla fulla fall tyckte hon att det blev en toppendag med sina kompisar som alla lekte fint tillsammans. Hon sa flera gånger att det var Jättekul ;)
 
Massvis med kort har jag också knäppt så jag delar upp det i flera inlägg helt enkelt. Så i morgon bjuder vi på kak-och tårtkalasbilder, Välkommen in då!
 
//PIllan
 
 
 
 


Så fin hon var:) oj oj fick du locka håret på henne dessutom,kanon vad duktigt gjort! Här går Nova i sina två favorit linnen och i skrivandes stund kommer jag på att jag missat att tvätta ett av dem haha blir en fight i morgon:) tusen tack för träningtips,jag måste komma igång snarast;) kram

Stort grattis i efterskott till sötaste lilla 3-åringen, söt som socker. Ja det var alltid lika spännande att se om det var jag eller killarna som slocknade först i soffan efter ett barnkalas.....Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se