Till frukost, lunch & middag!

 
 
 
Dessa bilder har några veckor på nacken men hey de skulle kunna visas i repris hela sommaren...! Jordgubbar äter vi mest hela tiden, funkar perfekt morgon, middag och kväll :) Jordgubbs-smoothie, jordgubbar med glass, jordgubbar och pannkaka, jordgubbar med svartpeppar och en grillad bit kött, jordgubbar i ett iskallt glas med skumpa.....
 
Ja jag "rotade" lite i arkivet efter dessa bilder, går lite på sparlåga nu under ledigheten!
Känner att jag inte ens har tid att ta med kameran ut på dagarna, vill bara vara och njuta....
Lite synd är det ju allt, för tänk om vintern då skulle det vara guld att titta tillbaka och minnas ögonblicken! Jag försöker packa med kameran till beachen idag, om jag får plats bland allt annat som ska med.... Herregud man är som en packåsna när man släpar från bilen till stranden om dagarna ;)
 
Hoppas ni njuter precis som vi!
 
//Kram PIllan
 
 
 
 


Äter oxå jordgubbar på längden o tvären, bästa sommargodiset. Hoppas du fick en härlig dag på stranden. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se