40 År !

 
 
Yes här är jag nu, 40 år och mår som allra bäst :)
 
 
Finaste döttrarna som varit snälla som ljus hela tiden .... men det ändrades snabbt då vi klev innanför dörren här hemma igen.... ;)
 
Jamen det var ju toppen att fylla 40 år, inget att gruva sig för alls.... Hi hi nej det har jag inte gjort heller men det känns ändå som en rätt stor milstolpe i livet!
Vi har verkligen bara myst alla fyra och frossat i god mat och sköna bad och jag fick lyxen att tillbringa nästan två timmar på spa igår. Så underbart skönt!!
 
Väl hemma igen idag så var mina föräldrar här och det blev paketöppning. Oj oj så mycket fint jag fått! Bland annat en resväska, halsband från Efva Attling, ny stor fin vit grill, samt en än så länge lite hemlig resa... Jag vet vart den går men jag har en moster och tillika gudmor som fyller 60 nästa vecka och hon ska nämligen också få samma resmål (ja vi ska på nåt tillsammans som bara var så skoj)
 
Nu har jag massor med fix att stå i så jag slår igen computern för denna gång!
 
//PIllan
 
 


Ett stort GRATTIS fina du!!! :-) Spännande med resan!!

(Psst - Eloge Magazine är ute nu ;-) Tyvärr har dock länken till din blogg fallit bort vid publicering, vi är ledsna för det!)

Kramar!!

Stora o många grattiskramisar, wow vilken snygg 40 åring. Resa låter som en underbar present. Njut o ha det bäst vännen. Tina

Grattis fina du, alldeles för sent dock! Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se