Älskar presenter

 
 
Mina vänner känner mej.... Champagne och vackra blommor!
 
 
 
Så glad att jag fick den härliga Cherry-doften från Escada!
 
 
Svenskt Tenn brickan har redan hittat sin plats här hemma, Love It!!
 
Jamen det är ju bara så kul att få presenter :) och jag fick som sagt så mycket fint när jag fyllde!
Jag ska inte bildbomba ihjäl er så här med allt i ett inlägg utan det kanske dyker upp nån mer presentbild framöver...
Men mina vänner känner mej verkligen och jag fick bara användbara gifts och alla precis i min smak!
 
Nu ska jag alldeles strax väcka Filippa för ett fys-pass med mami....mohahahaha ;) Vi körde igår morse också, det är skönt att komma iväg tidigt på morgonen!
 
//PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se