Festfolk

 
Matilda och Filippa var jätteduktiga och fixade med allt i köket!
 
Hungriga gäster ;)
 
 
Jag fick så himla mycket fina presenter och blommor men jag återkommer med fler detaljer kring dessa längre fram!
 
 
Gästerna aktiverar sig efter maten, både luftgevär och pistolskytte ...
 
 
....osså golf såklart! (Psst i ett paket låg ett grönt-kort kurs till mej....) 
 
 
Sedan dansade vi tills solen gick upp innan vi slängde oss i badtunnan!
Festen började 15.00 och de sista gick 03.00 så tolv timmars festande var inte illa va??!!
 
//PIllan
 
 
 
 
 


Vad roligt!! Härligta bilder, förstår att det var ett toppenfirande!!

Det gick tydligen sådär att stava när jag skrev förra kommentaren, men härliga skulle det såklart stå ;-) Kram!

Åh hjälp tolv timmar då hade jag däckat under ett bord el nåt;)Fin du var o klänningen är superfräsch på dig,kram

Men wow vilken härlig dag, kväll o natt o du är vansinnigt fin i din snygga klänning. God mat, pärlande dryck, bästa vännerna o fullt ös, jamen bättre än så kan det bara inte bli. Kramisar Tina

Tack för din kommentar:)

Vilken härlig sommarfest!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se