Jag förstod det!

 
 
Billig klocka Ur & Penn köpte jag igår eftersom min rätta Guess-klocka försvunnit spårlöst efter 40-årsfesten...
 
Jo jag och tjejerna hade en mysig dag på stan. Vi hann shoppa en stund och då sprang jag och Filippa in och köpte varsin billig klocka. Min älskade Guess försvann efter festen och vi har verkligen sökt som galningar... Herregud tappa bort något hemma hos sig själv liksom!
Vi har till och med slagit ner det höga gräset som är vid badtunnan och krattat igenom det, men ingen klocka. Jag är så van att alltid ha den på armen så jag köpte denna billiga tills jag hittar en ny favorit.
 
Hur som helst efter bion då vi skulle sätta oss i bilen så viker jag ihop jeansjackan för att lägga undan den och känner nåt hårt... där i den minsta fickan ni kan tänka er ligger min rätta klocka!!!! Sa till tjejerna när jag betalade på affären några timmar tidigare att nu ska ni se att klockan kommer fram då jag köper en ny :)
 
Japp så nu har jag i alla fall två!
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Vilken snygging!! Jag är ute efter en i rosé - du kanske vill sälja din "nya"... :-)

Kram!

Jag som älskar rose, tack för tipset den ska jag kika på. Superfina bilder på dig o tjejerna, skönt med hjälp när man har en stor fest. Ha en mysig fredag. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se