Lite detaljer

 
 
Kuddar från Gripsholm, ljuslyktor Miljögården och löpare HM
 
 
 
Matta och pläd från Hemtex, kuddar Jotex
 
Altanen har börjat fixas så smått men det saknas en hel del, blommor tex! Måste försöka fixa detta i morgon förmiddag.
Men jag åt min middag där ute och det var helt underbart! Varmt och skönt fast jag satt i skuggan, det är bara så skönt :)
 
Ja det blev ju en fantastisk Nationaldag. Jag jobbade förmiddag men väl hemma njöt jag av gräsklippning!! och annat trädgårdsfix. Härligt att fixa på gården tycker jag.
 
 
En till som njuter av vädret är denna lilla donna ! Ser nästan ut som hon slumrar till lite här men så var inte fallet!  Full fart hela dagarna och i detta nu är hon och A ute och åker båt och fiskar lite. Ser dom från mitt stora fönster nu♥
 
I morgon jobbar jag sista passet sedan går jag på SEMESTER!!! YIIIEEEE :)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se