Väntade på solen...

Köpte hem lite blommor tidigare idag och så åkte jag förbi mami och knipsade av ett par mörkt rosa pioner, vackraste blommorna att finna just nu! Jag har satt flera buskar men de blommar inte ännu...
 
 
En ny tidning åkte också med i mataffären. Denna tänkt som sällskap på stranden idag.....
 
Här var vi uppe tidigt jag och Nikki, 05.30 för att vara mer exakt :/ Men jag hade en del att fixa här hemma så det var bara att bita ihop... och så hade de ju lovat sol så bäst att fixa klart hemma innan man drar på playan!
Men... tillfälligt avbrott liksom, vart tog den vägen den där gula lysande bollen??!
Jo nu när klockan har passerat "soltid" med flera timmar och lillan nattat jo då kommer den på besök....
 
Ja så är det och det var ju inget vi kunde fixa så dagen har ägnats åt mys hemma på gården. Tidningen fick läsas i soffan där jag också knoppade in en timma, skönt!
 
Igår kväll startade jag förresten upp min golfkarriär ;)
Första kursträffen och det resulterade i typ sju hinkar bollar som svingades iväg och det blev ett riktigt köttsår på långfingret och en blåsa på tummen! Farlig sport det där...
 
//PIllan
 


Älskar också pioner - är en lyx att ha det i trädgården :-)

Hoppas verkligen att solen och sommaren kommer på riktigt snart!!

Kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se