Barnen växer och mammorna blir rynkiga...

 
 
På förmiddagen har vi haft besök av Jenny och Edit. Tjejerna hade superkul och det hördes högljudda skratt och skrik från Nikkis rum mest hela tiden ;)
Det skiljer endast tre dagar mellan dessa damer och det märks att de är på precis "samma nivå" !
 
 
Det roliga var att jag fann detta kort som vi knäppte då tjejerna endast var tre veckor gamla! Jo då de små gullisarna fortsätter att bli sötare medans mammorna blir äldre och rynkigare :)
 
Här kommer ett sent inlägg för att vara från mej.... Känns som mitt i natten då jag oftast brukar ligga i sängen redan vid 22!
Men jag kom nyss hem från jobbet och då är jag oftast ganska pigg och behöver komma ned i varm en stund. Perfekt att surfa runt och fixa med lite vid datorn!
 
I morgon är det ju redan fredag, känns som en kortvecka då jag var i Sthlm må och ti...
 
//PIllan


Ni är ju för söta! 22 det är inte sent hos oss :) hoppas du får ett fint avslut på veckan! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se