Blir en tidig kväll

 
 
Hej på er
 
Trots att det är så härligt ljus länge på kvällen nu så tror jag att det blir tidig säng ikväll.... Steg upp tidigt i morse och så gjorde även Nikki. När jag smög upp hörde jag någon som ropade från hennes rum (jo hon sov i sängen inatt) och när hon såg att jag var uppe så ville hon såklart också vara det...
 
.
 
Fodral till mobilen inhandlat på Bik Bok
 
Efter jobbet tog vi en lång och skön prommenad i en timma. Solen värmde skönt ibland men det blåste rätt friskt när vi vände hemmåt igen.
Tidig middag då Filippa skulle på träning. Så nu när klockan bara är strax efter 17 så sitter Nikki nybadad i nattlinne och tittar på tv.
 
Ja så blir denna onsdagskväll ;)
 
//PIllan
 
 


Det låter som en skön kväll tycker jag. Kram Anette

Snyggt bord/bricka? Är inköpt vart? :)

Svar: Bordet kommer faktiskt från Rusta, fanns till kanonpris ganska nyligt!
Pernilla/Pillan

gillar mobilskalet





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se