Final Fredag

 
 
Äntligen har det kommit fram lite påskpynt hemma hos oss!
Eftersom vi nästan varje år är bortresta över påskhelgen så har vi minimalt med dekorationer men jag ville ta fram det nu så man får kika på detta och "komma i stämning" eller ägga upp sig kanske ;)
 
 
Även lite godis står framme, mest för syns skull jag är inte så förtjust i sådant (gillar som bekant chips mer...)
 
 
De finfina äggen hittade jag hos Allrum
 
Ja idag startar Lilla Världscup finalerna och detta vill vi inte missa. Filippa åkte redan igår men vi andra ska strax packa in oss i bilen och styra österut.
Tävlingarna vara i dagarna tre och hålls i Nolbybacken, Njurunda. Detta är nästan som Filippas hemmabacke då hon tränar här relativt ofta.
Idag är diciplinen Super-G och det är så otroligt pirrigt och nervöst för den här mamman - Det går ju sååå fooort!!! :/
 
I kväll väntar också stor invigning på torget i centrala Sundsvall och vi bor på hotell alldeles intill så det ska vi såklart också titta på. Nikki är uppspelt både över tävlingar och hotell-vistelsen ;)
 
Jag jobbar på söndag så sista tävlingsdagen missar vi tyvärr... Åker hem lördag kväll.
 
Ha det bra så "ses" vi på söndag
 
//PIllan


Hej Pillan,

Vad påskfint du gjort det hemma!
Du har vunnit blommor hos mig men din e-mail är inte ifylld så vill du kommentera eller maila mig så jag får den? Ditt presentkort skickas till din e-mail sedan =)

Trevlig helg

Vilka fin ägg du har hittat till ditt påskris....Ha en skön kväll. Kram Anette

Vad fint du gjort, mysigt med påsk - ser fram emot att fira den nu:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se